søndag 12. april 2015

AJ side for StampARTic

Hei!
Da har jeg laget en ny side i Art Journalen min. Denne gangen hadde jeg lyst å enten gjøre Tattoo stil eller Zentangel, jeg valgte tattoo. 
***
I made a new page in my Art Journal. This time I wanted to either do something in Tattoo style or some Zentangel. I choose tattoo.
***
Jeg hadde jo bestemt meg for at jeg skulle ha et ansikt med på hver måneds side, og denne gangen var det ansiktet som ble utgangspunktet for resten av motivet.
***
I have deceided to have a face in my page every month and this time the face is the starter point for the rest of the page.
***
Denne gangen valgte jeg et av de første Bloomgirl stempelen fra Prima og det er ikke så stort og passer derfor perfekt som base.
***
This time I used one of the earliest Bloom Girl stamps from Prima, and they aren`t so big and just the perfect starter for this page.
***
Jeg brukte lang tid på denne siden, men hadde det utrolig gøy.
Her har jeg brukt mest akvarell fargeblyanter. Jeg fargela ansiktet med copics tusjer først og deretter resten av motivet med fargeblyanter.
All mønster er forskjellige stensiler som jeg har brukt deler av. 
Borden rundt siden er et stempel fra Dylusion.
***
It took a while to make this page, but I had so much fun. I colored the face with my copics, but the rest is colored in with aquarell crayons.
All the patterns are stencils that I used parts of.
The border around the page is an stamp from Dylusion
***
***
So find your journal and have some fun!

Ingen kommentarer: