mandag 6. april 2015

Litt pynt på en måte.

Hei
Idag har jeg laget litt som man kan pynte et kort eller en tag med. Jeg valgte å bruke en av de små gaveposene fra Søstrene Grene. Den er hvit med mint polkadots på. 
***
Siden jeg blogger for Copic Marker Norge er det jo greit å ha et fargelagt motiv med på prosjektet.
Noen ganger trenger man noe å gi bort som man kan lage i full fart. Denne pynten er slik. Men, siden man ikke har god tid til å fargelegge, gikk jeg ikke så mye for teknikk, mer det å finne morsomme farger. 
Det var ikke så vanskelig når jeg valgte meg en Tim Holtz sine fuglestempler. 
De er så herlige og jeg forelsket meg med en gang jeg så de.

***
 ***
Så da var det bare å finne rett fugl og farger. Gjøre ferdig motivet og ellers ha på litt småpynt. 
Her har jeg bruk glitter washiteip og litt av et sugerør, samt litt småblomster.
Resultatet limte jeg på et panel og nå er det klart til å brukes på et kort eller LO.
***
Fargene jeg har brukt på fuglen er:
YR31-21-27-16
BG32-34-13
W0-3-4
Atyou Pink
***
 Det var litt morsomt å lage dette, og jeg ble i godt humør av dette stemplet.
***
Da håper jeg dere tar dere tid til å gjøre noe morsomt og som gjør dere glad, uten å tenke på at det skal være perfekt for andre.

Ingen kommentarer: