tirsdag 23. september 2014

Folding card/Brettekort

Over at StampArtic we have a new challenge, this time it is about folding cards. So we want to see you play and have fun with this one. It is always fun to make something new. I have to admit that I am not good at making folding card, it take some time... and really, I don`t know why I said that... it always take time to make a card... at least for me..
I have never tried this step card before. But I found the template in the last Ett Trykk and wanted to try it out.
It was really fun, and I am going to make some more, that`s for sure.

Well, here it is:
 ***
Hos StampArtic har vi en ny utfordring og denne gange er det brettekort som er tema. Så da vil vi se at dere leker og har det gøy med denne utfordringa. Det er alltid gøy å lage noe nytt eller annerledes.
Personlig er det skjelden jeg lager brettekort... det tar jo så lang tid... og skjønner ikke helt hvorfor jeg en gang tenker den tanken. Alle kortene jeg lager tar tid, det er ikke gjort en fei, hvertfall ikke for meg.
Jeg har aldri laget denne type brettekort før, jeg fant malen på dette i det siste Ett Trykk og fikk lyst å prøve meg på et sånt kort.
Dette var moro og ikke altfor vanskelig, kommer garantert til å lage flere av denne typen.

Vel, her er kortet:

***
 ***
 
I used stamp and paper from Santoro- Mirabelle collection, flowers from Prima, the birdcage in wood is a Kaisercraft one, and the rest is things from my stash.
I got the stamp from Charmed Card and Craft, it is beautiful :-) Thank you Karen.

*****
Jeg har brukt stempel og papir fra Santoro- Mirabelle collection, blomstene er fra Prima og fugleburet er fra Kaiserkraft. Resten er ting fra stashet mitt. 
Jeg fikk dette stemplet fra Charmed Card og Craft og jeg synes det er flott og så moro å jobbe med. Tusen takk Karen.
***
Da håper jeg dere stikker innom hovedbloggen hos StampArtic og sjekker ut hva de andre jentene har laget.
Håper også dere fikk litt inpirasjon til selv å lage brettte kort, det er moro.
***
Hope you got inspired to make some folding card, it is fun. 
For more inspiration and info, just visit the main blog; StampArtic and see what the rest of the team has made.

**********************

Ingen kommentarer: