torsdag 10. april 2014

New article over at StampArtic.

                            Over i StampArtic bloggen har vi en artikkel om resirkulering av klær og ting som knapper, glidelås,beltespenner osv fra klær. Disse tingene kan brukes til å lage flotte, morsomme og kreative ting i hobbyen vår. 
                               Her er mitt bidrag. Jeg har laget en AJ side.                                  


Her har jeg brukt  en Blooming girls fra Prima som hovedmotiv, denne har knapper, tråd og pensler i motivet, så det passet bra. glidelåset er ikke gammelt, det er bånd. Knappene har jeg funnet i svigemors syskrin, noen av de, resten hadde jeg selv samlet. Tagene er fra klær, den med seleklypa også. Ellers litt washiteip, gamle chipboard bokstaver som jeg har hatt liggende i flere år.
Og noen motiver fra Etsy.
***

I made an AJ page. The page is canvas and is from a Prima AJ, I used one of the blooming girls from Prima as my image. This girl have some buttons, tread and paintbrushes in the image and that was perfect for this challenge. 
The zipper isn`t an old one, but a ribbon from Maya Road. Buttons is from my mother in laws treasure box and some I collected myself.
These tags in the upper right corner is from cloths.All of them. I just remaked them as my date journaling. Other stuff is old chipboard alfabeth, washitape and some images from Etsy.
*******
So head over to the StampArtic blog, you will find lots of inspiration!

1 kommentar:

bestevenn sa...

Så stilig! Knallflott med all pynten.