tirsdag 21. januar 2014

Bingo hos CMN

Da er det tid for ny utfordring over hos CopicMarkerNorge. Og vi starter med Bingo.. er jo litt moro med sånn utfordring- man har jo noen alternativ å velge mellom.

Jeg valgte å lage en tag denne gangen.

Tager er så anvendelig og smart å ha liggende på lur, hvis man trenger noe å legge ved en gave eller bare for å gi en liten hilsen.
Jeg bruker tager fra Prima sin tagbok, synes de veldig fine å bruke.

Jeg har valgt å bruke vannrett- øverst: Blonde- Perler- Blått

 Jeg har brukt et Stamping Bella av Diana Duda
Fargene jeg har brukt:
Hud: E50-51-00-30-01
Øyne: BV23-V22-R81
Lepper: R81-56
Kjole: B41-14-95
Blonder/hjerte: RV42-R22-56
 
Paperclip hjerte er Maja Road, perlepilen er Say it in krystal fra Prima, ellers litt blå perler fra Bo Bunny, blomster er Prima, blad Magnolia Die. Blonder er fra Etsy og den brede er fra et kortkit fra Scrapomania.
De små tekstene har jeg klipt ut av et ark fra Simple Stories- snap shot.
 
Stikk innom CMN bloggen og sjekk ut hvilken Bingo alternativer dere har. Og la dere inspirere av bidragene til resten av teamet. Og selvfølgelig, hiv dere med i denne utfordringen!