lørdag 19. april 2008

Side 5 i ArtJournal utfordring

Det var favorittstæsj som var temaet. Jeg er nå veldig usikker på hva som er mitt. Men jeg har brukt endel halvperler , blomster og litt forskjellig klistermerker på kort. Og derfor har jeg valgt og ta med alle tre her. Tilleggsoppgave var å lage en paperdoll. Det har jeg gjort for første gang, og det var faktisk moro. Har brukt hode til Cameron Diaz, kjolen har jeg tegnet på mønsterpapir og klipt ut. Krave og belte er brun kartong. Så har jeg stemplet hatt og støvletter på samme brune kartong og klipt ut. Gikk over med sort tusj og markerte. Propsjonene er jo ikke riktig, men det er "riktig". Bakgrunnen har jeg laget ved å har forskjellige stempelputer over siden og deretter sprayet litt vann på og dratt fargene litt utover. Herregud hvor gøy denne utfordringa er. Jeg storkoser meg, tusen takk til Åshild som har dratt denne igang. Må prøve å komme meg ajour med oppgavene imorgen.

Ingen kommentarer: