mandag 21. april 2008

Mine tre siste sider i ArtJournalen min

Her skulle vi kombinere to farger vi liker å bruke. Jeg valgte rosa og hasselnøtt- akrylmaling. I tillegg så skulle vi bruke ting fra alle tidligere utfordringer denne uka. Her kommer min mix og denne ble min forside. Jeg har virkelig storkosa meg med denne utfordringa og kommer nok til å fortsette med å lage slike sider. Det er noen av de andre ekstrautfordringene til Åshild som frister.
Her kommer siden med fargekombo rødt og lilla. Dette var en utfordring. Jeg har brukt akrylmaling og blekk- Stazon og glitter på denne siden. Jeg har også valgt å bruke denne siden som bakside på min bok.

Her kommer siden med mitt favorittpapir. Jeg er veldig fornøyd med dette papiret som jeg har fått sansen for i løpet av det siste året. Det er så spesielt til tider og en skikkelig utfordring å bruke, men jeg liker det. Det er ett månedskit med forskjellig tema hver måned og ClubScrap lager sitt eget papir til temaet. Men jeg er glad i fargene, stukturen og utfordringene det er å klare å bruke det. Her har jeg brukt både ensfarget papir og papir med tekst, for å vise litt av hva jeg liker.


Ingen kommentarer: