tirsdag 4. februar 2014

New article with some Love over at StampArtic

 Hos StampArtic har vi hver måned den 4. en fast artikkel om forskjellige tema. Denne måneden er det kjærlighet som er team. Det kan være et nokså vidt begrep, ikke bare to som er kjærester osv. 
Her har vi i DT laget litt forskjellig til inspirasjon. 
Dette er mitt bidrag :-)
 
**********
 
Jeg har laget to  prosjekt for denne artikkelen. På begge har jeg brukt teksten fra Kreativ Hobby- dette er en 2007- årgang (Teksten Altså :-) )
I made two project for this article. On both my projects I used this text from Kreativ Hobby- this stamp is made in 2007
Det første er et kort. Jeg ville lage noe uten bilde eller stempel på.  Jeg må bare innrømme at jeg er blitt inspirert av ho som ble Walk of Fame denne gangen.
The first one is a card- I wanted to make something without an image- Have to admit I been inspire by our Walk of Fame lady this time.



Her har jeg funnet frem et prima ark, prima nøkkel, og blomstene er også prima. De er satt sammen av flere som er skikkelig gamle.. de ble laget tidlig på 2000- tallet. Chip board er Dusty Attic og Love er MB die.

I dug true mip board is Dusty Attic and y stash and I used Prima paper, resin key, flowers are made of some old ones from the early 2000, ChLove is an MB dies.
Det neste er en AJ side. Det er ikke mye på den, men jeg ville ha en enkel side.
 
The next one is AJ page.
Not to much on it, but I wanted to keep it simple

Jeg har gått gjennom restepapir og pynt jeg har liggende. Bildet har jeg funnet på internett og printet ut på klar selvklebende papir fra Avery. Som dere ser, er teksten og ordet Love det samme, har bare brukt andre farger.
I did use scraps- this image I found online and printed it on clear paper. The bird is a Prima resin. And as you can see; the same text and word Love, just a bit different in colors.

So head over to the StampArtic blog for some more Love and projects.