tirsdag 28. februar 2012

"Førr ei dame" .....

Ja, det er utfordringa denne gangen hos CMN. Her kan man gå bananas i herlige kort til ei dame. Det kan være vennskap, søster, bursdag osv. Kun fantasien setter grenser. Jeg for min del er veldig glad i motivet Mummu fra MoManning, og ho passer godt på ett kort. Når jeg hører tittelen tenker jeg med en gang på sangen til Haltan Sivertsen "Førr ei dame" og Mummu er litt av ei dame. Sprek for alderen og i skikkelig godt humør her ho tar ett par dansetrinn for oss.

                        Motivet er Mummu fra MoManningfarger jeg har brukt:
Hud: E0000 - 000 - 00 - 01 - R01 - YR00
Hår: C00 - N2 - N6
Jakke: RV95 - E04 - RV34 - BV23 - B34 - B23
Skjørt: Y35 - YR23 - E55 - YR24
Sandaler: RV34 - V15
              
Så stikk over til CMN og sjekk ut hva resten av designteamet og gjesteartiseten har laget.
Og ikke minst, hiv deg med på denne utfordringa, jeg gleder meg til å se hva dere kommer opp med.                  

3 kommentarer:

Trine sa...

Enig med deg! Hun er ei ordentlig herlig dame! Så flotte farger du har brukt:) Likte det veldig godt:)

Klem Trine:)

Linda sa...

Superhærlig kort med mange og fargerike detaljer. Klem Linda :)

Stine H sa...

Flott kort, herlig motiv du har brukt!

Stine :)