torsdag 2. oktober 2014

Ny måndlig artikkel hos StampArtic

Over hos StampArtic har vi starta opp med en ny måndlig artikkel som heter bretteteknikk eller brettekort.
Vi tar utgangspunkt i en mal på et brettekort og gjør vår egen personlig vri på den. Grunnprinsippet å malen må være med, ellers kan vi leke oss som vi vil.
Håper dere stikker innom StampArtic bloggen og sjekker ut denne og prøv gjerne malen.
***
Jeg er dårlig på brettekort og for meg blir det måndlige kortet en måte å prøve andre varianter på, og det er jo i grunnen morsomt.
***
Storkosa meg med å lage dette.
*****
Over at StampArtic we are going to have a monthly articel called Folding Cards.
We take one template and maker our own personal touch to it. We have to use the main prinsip from the template and otherwise we can play and have a blast.
Pay a visit to the StampArtic blog and see what the other DT`s has done. And ofcoure, try out this template if you want.
***
Personally, I am no good at folding card, so for me this is a way to try out other types of card and it is fun. 
***
I had a really good time making this one.
***
Jeg har laget dette kortet som kan være til hvilken som helst anledning.
***
I made this card to fit any occation.
***

***
***
 ***
Jeg har brukt papirer og blomster fra Prima, og litt fra pynt fra Heidi Swapp.
***
I used mostly papers and flowers from Prima and some embellishments from Heidi Swapp.
***
 Takk for at du stakk innom, koselig om du legger igjen spor etter deg :-)

Ingen kommentarer: