lørdag 5. juli 2014

Copics og Dies.

Idag blogger jeg for Copic Marker Norge. 
Litt sommerinspirasjon... håper jeg da... :-)
Dette er nok et litt atypisk kort fra meg.
***
Idag har jeg tenkt å vise dere et litt anderledes kort enn dere er vant til å finne på bloggen vår. 
***
Det er jo kommet så mange flotte og morsomme dies på markedet, og jeg har fått noen av disse i hus.
Fant ut at nå skulle jeg teste dette ut. Bare bruke dies på kortet og fargelegge disse med copics.
Her er disene jeg har brukt, det er Støvler fra Spellbinder, paraply fra Magnolia og sommerfugel et ukjent merke( her er det stempler som hører til)
***
Her ser dere fargene jeg har brukt:
E30-42-35
YR21-Y32-YR24- YG91
W3-9
RV55-17
BG000-01-57
Multiliner brush-Grey og Wine
***
Her har jeg brukt sommerfugelen fra det ene settet og teksten fra det andre.
***
Og her er hele kortet. Håper dette var litt inspirasjon til å bruke disene på en litt anna måte.
Her opp i nord har vi hatt en god del bruk for både støvler og paraply, men vi er optimister og  venter på at den gode sommeren skal komme.. det er ennå ei stund før det blir høst. :-)
***
Ha en fortsatt fin sommer!

Ingen kommentarer: