fredag 23. mai 2014

Idag er tema STENSILER over hos StampArtic

 Idag er det en ny utfordring hos StampArtic og denne gangen dreier det seg om stensiler.
***
Today we have a new challenge over at StampArtic, and it is all about stencils.


Jeg har laget to kort med forholdsvis enkle bakgrunner. 
På denne første her, har jeg bare farget med distress ink gjennom stensilen. Har brukt et mønstret ark. Etterpå fikk jeg over med glittertusj, Wink of Stella.
***
I made two cards with quite simple backgrounds.
This first one I just colored with my distress ink true the stencil, on a patterend paper. When that was done I just took my clear wink of stella glitter marker over the ink.
***
På det nest kortet gjorde jeg først det samme, farget med distress ink, men så tok jeg med en gang og gikk over med klar gesso. Lot dette tørke og sprayet over med LSG spray, tørket av og fikk en fin farget glittereffekt.
***
On the next one I started the same way, but took a layer of clear gesso over and let it dry, the I used some mist and got this great colored glitter effect.
***
                 
For mer inspirasjon, ta en tur i StampArtic bloggen og sjekk ut hva resten av DT jentene har laget.
Mye fint her.
***
For more inspiration, just pay a visit to the StampArtic blog and check out what the rest of the DT girls has made. So much great stuff going on.
***         



a vil jeg anbefale

Ingen kommentarer: