mandag 4. november 2013

Farsdag snart

Neste helg er det farsdag i Norge og Sverige og i den anledning har vi i teamet på StampArtic laget noen farsdagskort som vi håper kan inspirere de som har lyst å lage kort.

Her kommer mitt:



Her er mitt fardagskort. Jeg har valgt å lage et staffelikort, og denne gangen har jeg brukt en av de nye Big Sizzic disene, og jeg har valgt å lage min egen vri, har ikke tatt vekk det overflødige når man stanser, men det er inkludert i kortet :-)
Dette kortet har jeg laget til min sønn, og det skal være fra barnebarnet mitt. Det er første fardag de får feiret sammen. Derfor har jeg brukt alt dette gears og andre ting som gir assosiasjoner til biler. Han er bare så bil interesset. 
Jeg har brukt et gammelt herrestempel fra North Star og teksten er fra Ett Trykk. Chipboarden har jeg bestillt via etsy, men husker ikke fra hvem. Ellers har jeg brukt spray og embossingpulver fra Lindys Stamp Gang, og resten er stort sett Prima Produkter.

This is my card for fathers day. I made an easel card and usen one of the Big Sizzic dies.
Just made my one little twist to it. I made this for my grandson to give to his father ( my Son),
This is his first fathers day when i he actually have him that weekend.
So that`s why all the gears and cars like things are used. He is really into cars.
I used and old stamp from Nort Star Design, the man, text is from Ett Trykk.
Chipboard gears I orded from Etsy and can`t remember from who, I used Lindys Stamp gang industrial mist  on it, and some embossing from Lindys stamp gang.. the rest of the embellishments are from Prima.

Ingen kommentarer: