tirsdag 20. august 2013

Da starter vi opp med utfordringer hos Copic Marker Norge igjen etter ferien.

Denne utfordringen er rett og slett bare gøy, her kan du gjøre akkurat hva du selv har lyst til så lenge du farger med Copics. 

Jeg fikk endelig anledning til å bruke dette herlige motivet som jeg har hatt liggende på hard disken en stund. 
Jeg fikk også prøve et av de nye arkene fra 7 dots, og for ett herlig papir i nydelig farger. Dette blir vel nesten slik at man har ikke råd å bruke av arkene. 

Vel, her kommer kortet. Beklager litt dårlig kvalitet, jeg hadde litt problemer med lyset når jeg skulle ta bilde. 


 Motiv: "Just a litle Hello Max" fra Sassy Cheryl
Hud: E50-51-00-01
Sko_ E35-29
T-skjorte: BG70-72-RV14-17
Sokker: BG70-72
Caps/shorts: Y32-YR12-E97-10

Stikk innom CMN bloggen og sjekk ut hva de andre jentene har laget. Her er det inspirasjon i bøtter og spann. Håper dere finner tid til å være med på denne utfordringen

2 kommentarer:

Scrappellen sa...

Nei, såå koselig og artig kort, Gunn!!:)
Kjempekult
Er innom å besøker deg titt og ofte, men må bli flinkere til å legge igjen spor;))
Ønsker deg en flotters dag
Klem, Ellen

Veronica sa...

Kjempefint kort! Så stilig med de perlene eller bradsene du har brukt i forskjellige farger:)