tirsdag 8. januar 2013

Nytt år og ny utfordring hos CopicMarkerNorge.

Ja, da er vi igang med våre vanlige utfordringer hos CMN, og man kan trygt si at nå er julen over og hverdagen igang igjen. Det er helt greit. 

Vi starter det nye året og første utfordring med temaet VINTERKORT.

Her ute hos meg er det ikke akkurat vinterstemning på utsiden nei, det regner og nå begynner det å bli glarholka og det betyr "skikkelig " glatt... så da får man sko seg etter forholdene og leite frem sandbøtta slik at man får strødd litt på utsida. Da er det håp om å komme seg inn i garasjen.

Nuvel, her kommer kortet mitt for denne utfordringen og jeg kosa meg skikkelig med dette motivet.

 
  Jeg så dette motivet hos Kjersti for en ukes tid siden og jeg falt pladask, så jeg måtte bare innom SweetPea og kjøpe dette. Det er ett digistempel og heter Cold.
Jeg har brukt disse fargene:
Hud:E00000-000-00-01-95
Hår:E47-23-43-42-30 + multiliner brush Sepia og Sort
Lepper:RV42-R22
Skjerf/lue:B41-34-95-99
Genser:W0-1-3-5-7
Vanter/ermekant:V0000-BV0000
Knapper:Atyou Spica- Sand
Bakgrunn:BG0000-Atyou Spica-Turquoise
I tillegg til dette har jeg brukt Faber Castell Polychromos Ivory fargeblyant rundt den turkise kanten på skyggen rundt motivet for å duse den ned litt.

Så ta turen innom bloggen til CopicMarkerNorge og sjekk ut hva resten av DT har laget, det er like spennende hver gang for det er gjeng som kan sine saker og lager de nydligste kreasjoner hver gang.

Ønsker dere alle en riktig KREATIV uke, og hiv dere med på denne utfordringen

5 kommentarer:

Linda sa...

For et vinterslig og fargerikt kort. Synes du er så flink med farger og sammensetninger. Liker dine kort veldig godt. Klem Linda :)

Trine sa...

Godt nyttår Gunn:)Råflott kort i stilige farger! Motivet var helt ukjent for meg har aldri sett det før, men det var kult:)
Ha en fin kveld/natt:)
Klem,Trine.

Kjersti sa...

Så lekkert Gunn, herlige farger og så nydelig fargelagt - genseren ser så mjuk og god ut:)
Håper dere får litt bedre vintervær etterhvert, kjedelig med holke.
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

Kristin K sa...

Dette var utrolig lekkert! Digger stilen din - fargelegging, oppsett og kombinasjon av papirer gjør det helt utrolig flott.

Siv sa...

Megasuperflott som alltid, Gunn :) Klemmer fra meg!