tirsdag 25. desember 2012

Romjulsutfordring hos CMN

Hei og hå.
Da er det verste julemaset over og resten er bare kos hos de fleste regner jeg med.  Her har jeg fått slappet av og ikke hatt noen "måer" over meg. Deilig er det.

Men, er man hekta på copics og fargeleggeing, er det fort gjort og få en smule abstinenser, så derfor har vi hos CMN laget en romjulskonkurranse som går helt til 5. januar 2013. 
Temaet er; Anything Goes, veldig greit... men som sagt motivet må fargelegges med copics eller copics må brukes på kortet.

Premie er det også, og Magnolia er sponsor i tillegg til selvfølgelig Copic. MEN, det er også en liten overraskelse med... spennende ikke sant.

Så skynd dere over til CMN bloggen og sjekk ut hva flere i teamet har laget, i tillegg finer dere reglene i sidebaren.

Jeg oppdaget plutselig at man kunne få kjøpt sånne små vinposer som inneholder 1glass vin. Smart og en herlig liten gave. Så jeg laget en vinholder til denne, malen har jeg funnet på et privat forum og det er Hannemor som har lagt ut den der.



Motivet er fra Saturated Canary.
Fargene jeg har brukt er:
Hud: E0000-000-00-95
Øyne: V22-BG0000-92-B95
Lepper: R22-56
Hår: W0-1-3-5
Jakke: E50-53-43-23-47
Skjørt: G24-YG61-BG96
Briller: R56- multiliner brush Wine- atyoua spica- Garnet
Bøker: YG61-BG96
W0-W3
BG000-B95
R22-R56

 Da vil jeg bare ønske dere alle en fortsatt God Jul og kos dere videre, men veldig kjekt om dere vil være med i utfordringen vår.

4 kommentarer:

Linda sa...

Så stiiilig denne var. Flott pynta og fargelagt. Klem Linda :)

Lenes stempelkrok sa...

Herlig vinposeskjuler!!! Likte utformingen og sluttresultatet!!:O))

Tusen takk for kjempekoselig julekort:O)) Det kommer et i retur, men som sagt tidligere, jeg er ikke akkurat kjapp på avtrekkern;O))

Ha en fortsatt god romjul:O))

Klemmer

Kjersti sa...

Så smart denne var, har ikke sett slik før, men det var da en hyggelig liten gave:)
Godt nytt år!
Klem fra Kjersti:)

Anne Lise sa...

Tusen takk for koselig kommentar i min blogg. Dette var en god idé, kjempefin gave og flott motiv :)
Godt nytt år!