tirsdag 16. oktober 2012

Ny utfordring hos CMN

Hei
Denne gangen er det en juleutfordring.. Shabby chic Julekort... må innrømme at jeg var litt på usikker grunn her, angående stilen. Det er vel ikke akkurat denne stilen jeg er mest kjent for nei.
Så etter litt googling for å se hva som var gjennomgangstonen i denne sjangeren ble kortet mitt slik:



Motivet er fra Charmed Card and Craft
Fargene jeg har brukt er:
Hud:E0000-000-00-01-R20
Øyne:BG0000-B41
Hår:E50-41-42-43
Bukse:W0-1-3
Jakke:V12-06
                                                             Hatt og sko:B00-41-34




Stikk over til hovedbloggen og sjekk ut hva resten av DT har laget, dette er en gjeng utrolig dyktige damer, så jeg regner med at dere finner inspirasjon i bøtter og spann til å lage julekort her. Og selvfølgelig setter vi stor pris at dere deltar i utfordringen. Jo flere jo bedre, og det kan jo være en fin start på julekort produksjonen....



5 kommentarer:

Siv sa...

Takk for hyggelig treff i Alta :) Alltid godt å treffe deg!! Selv om du måtte google ;) er dette et knallflott kort!! Klem fra Siv

Veronica sa...

Flott kort:) Stilig at du klarer å beholde stilen din, selv på en slik utfordring:)

Scrappellen sa...

Dette var kjempeflott, og med mange shabby chic detlajer/farger♥!! Morro å kline og klæshe litt på korta også, hihi!:)
Håper dagen din blir strålende, Gunn♥!!:)

Klem, Ellen

Trine sa...

Flott kort Gunn:)
Klem,Trine

Cathrine sa...

Alldeles nydelig kort, Gunn! Jeg synes du fikk det kjempe bra til!
Takk for et koselig helgetreff, morsomt at du tar deg tid til den lange turen :)