lørdag 28. april 2012

Tid for ny Tag

Jepp, da er denne månden nesten brukt opp og det er tid for April tagen min. Denne gangen har jeg fokusert på planting og blomster, da det er mange som driver denne type sysler. Skal man ha flotte bed eller krukker og kar med blomster i sommermånedene er det en jobb som må gjøres. Det er i grunnen en hyggelig jobb det.

motivet er Loralie Design; Goldie
fargene jeg har brukt er:
Hud: E0000 - 000 - 00 
Øyne: BG0000 - B14
Lepper: R20 - 22
T-skjorte/sløyfe/hansker: Y32 - YR65
Overall/sko: RV52 - R85 - 56
Kurv: E84 - 87
blomster: YG61 - 23 - 09
Blader: BG57 - 09
(bakgrunnen er Dylusionspray og stempler)

2 kommentarer:

Kjellaug sa...

Stilig....rått. Må beundre litt til.

Kjersti sa...

Så lekker denne ble Gunn! Herlige farger og morsomt motiv:) Lenge siden jeg har vært innom kan jeg se - utrolig mye lekkert du har lagd i det siste, så spreke farger!
Ha en fin søndag!
Klem fra Kjersti:)