onsdag 1. april 2009

Nytt kort/ New card


Jeg har laget ett nytt kort, har brukt ett stempel som jeg kjøpte for flere år siden men tror jeg har brukt det en gang tidligere.
Jeg har først farget motivet med copics, deretter brukte jeg H2O maling og laget bakgrunnen, kantet med blekk. derettet stemplet jeg ramma på transparent og limte oppå bildet. Brukte en glimmermistbakgrunn som panel og limte bildet oppå den igjen og da brukte jeg foam teip for å få den litt opp fra selve kortet. Pynta ellers med prima blomster og charms.
Selve kortet er kartong fra ClubScrap.
Det ble litt skjevt i scanneren.

I made this card with a stamp I bought several years ago, but I have used maybe one time before. I colored the image with copics first. I made the rest of the image by painting with my H2O paint, and distressed it with ink. I stamped the frame on acetat and clued it to the picture, I used my xyron for that. I used a background I made with glimmermist as an panel. I affixed the picture with foam to make it stand out. And I also used some flowers from prima and some charms.

Ingen kommentarer: