tirsdag 3. mars 2009

Guttekort / Card for a boy

Her kommer ett guttekort som jeg fikk en ide på, og bare måtte gjennomføre. Ville prøve å kombinere litt og fikk det rimelig godt til.
Her legger jeg inn på forside og innside for at dere skal få hva jeg tenkte og fikk ut av det.




This is a card that I got an idea that wouldn`t let go. So I had to try to combine to different elements. It didn`t turn out quite what I meant, but still I like it. And it was very fun to make. I show both the front and inside on this.

4 kommentarer:

Malin a.k.a. Boop sa...

Kjempekult kort! Flott ide med den forsiden :-D Stilig med så mye farge :D

Yvonne Hagane sa...

Oj, jeg kjente meg jammen ikke igjen i bloggen din :) Så flott nytt design du har fått. Og for et nydelig og fargerikt guttekort! Så mange fine detaljer.
Klem fra Yvonne.

Veronica sa...

Kjempestilig kort!
Tøft med den framsida, og skikkelig gjennomført når alt vises bak og:) Denne går inn o favoritt-folderen min:)

Bev sa...

What a gorgeous card, the colours you have used are beautiful! x