fredag 8. august 2008

Jeg har fått en reward

Jeg har fått en reward fra Veronica. Tusen takk, det var veldig hyggelig, og det er min første.


The rules of this award are:1. You can give it to one or one hundred or any number in between - it's up to you. Make sure you link to their site in your post.2. Link back to this blogsite http://www.tammyvitale.com/ so Tammy can go visit all these wonderful women.And remember the Purpose of the Award: To send love and acknowledgment to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy.

Det er så mange som jeg kunne gitt denn awarden til, som har inspirert meg på forskjellige måter. Det er så vanskelig å velge. Jeg ser også at det er mange som har fått denne tidligere. Jeg velger derfor å gjøre som Anita Hagen og gi den videre til alle som er innom siden min.
Så blir det opp til hver enkel hvem de vil gi den videre til.

There are so many wonderful women out there who deserve this award, and so difficult to deceide who. And so many have already received it once or twice so my way to do it is the same as Anita Hagen did.
I pay it forward to all of you that visit my blog, and you deceide who you want to give it to.

1 kommentar:

Inger Marie sa...

Gratulera med awarden :)
Og nå har jeg kikka litt rundt i bloggen din og du verden så kreativ du er. Her var det mye flott.
Kommer gjerne igjen og besøker bloggen din

Klem fra inger Marie