mandag 14. april 2008

Art Journal


Da har jeg og mange flere blitt utfordret av Åshild til å lage vår egen art journal. Ho legger ut oppgaver i 7 dager som vi skal gjøre, og dette skal bli en liten bok.

Denne utfordringen falt jeg for med en gang og var veldig ivrig på å begynne. Men jeg satt i Tromsø uten noe utstyr og en ganske lang dag foran meg før jeg var hjemme.


Første utfordring var yndlingsfarge- en side med yndlingsfargen vår. Ekstra utfordring- bruk utklippsbilde.


Min yndlingsfarge er ikke bare en, men flere. Men jeg er nok inne i en Rosa periode for 2. gang i mitt liv(1.gang var tidlig på åttitallet- rart ikke sant :-)


Jeg fant en trekkspillbok som jeg vil bruke til min Art Journal, det er flere sider enn syv, men de andre kommer etter hvert.


På min første side har jeg brukt akrylmaling (dabbere) og malt med pensel, først rosa i to varianter, deretter blå i to varianter, så hadde jeg litt gull. Limte på bilde og hadde litt pearl rundt hele bildet. Stemplet banner og hjerte. Litt streking og drodling rundt, har også skrevet litt tekst.


Det var moro, selv om halve natta er gått, og jeg gleder meg til neste utfordring.

Ingen kommentarer: