onsdag 1. juni 2016

Blonder og bånd og mitt siste bidrag som DT hos Copic Marker Norge.

Da er vi kommet til 1. juni og team 2 hos CMN skal legge ut sine inpirasjonsbidrag til utfordringen. 
Denne gangen er det blonder og bånd som er tema. 
***
Dette er også mitt siste bidrag som DT hos CopicMarkerCopic. Jeg har storkosa meg som DT og har lært mye fra de andre jentene. Men, det er en tid for alt og nå fant jeg ut at det var greit å slutte i teamet. 
***
Jeg elsker fortsatt hobbyen min og kommer til  å fortsette med den. 
***

Her er kortet:
***
***
Motivet er fra Mo Manning og fargene jeg har brukt er:
Hår: E40-49-79
Skjorte: BG70-72-75-09
Vinger: C0-2
Sky: N2-4-C00
***
Så da vil jeg takke de fantastiske jentene jeg har fått være sammen med på DT hos CMN. Det har vært fine og lærerike år. Tusen takk for hjelp og inspirasjon.
***
Stikk innom CMN bloggen og sjekk ut hvs som skjer nå.

1 kommentar:

Linda sa...

Nyyydelig kort. Herlige detaljer. Ønsker deg en fin sommer.
Klem Linda