tirsdag 19. mai 2015

Bloomgirl Anneli.

Hei
Jeg må innrømme at jeg er en av de som liker å fargelegge litt større motiv.
Jeg er også veldig fan av Bloomgirl stemplene som Jamie Severtson Dougherty
 designer for Prima.
***
De to siste kolleksjonene har ganske store motiv og jeg bruker de gjerne på lerret eller i Art Journalen min. Man kan selvfølgelig bruke de på både kort og tager og hva man måtte ønske.
Noen ganger liker jeg bare  å fargelegge uten å ha noe planlagt prosjekt å bruke motivene til.
***
Jeg falt pladask for Anneli fra siste kolleksjonen og måtte bare fargelegge ho. 
Brukte lang tid på fargelegginga og klipte ut motivet når jeg var ferdig. Så nå ligger det klart til jeg har noe jeg vil bruke det på.
***

***
Motivet er Bloomgirl Anneli fra Prima.
 Fargene jeg har brukt er:
Hud:E50-51-00-30-01
Øye:G43-YG63
Lepper:R30-RV42-R22
Hår:RV02-55-17-69-BV29
Månen:YR31-21-12
Fugl:W0-1-BG0000-53-07
***
Håper flere får lyst å bruke litt større motiv, det er moro å fargelegge disse.
***

Ingen kommentarer: