tirsdag 29. oktober 2013

Fortsatt julemodus hos Copic Marker Norge

Denne gangen har vi ikke bare jul, men vi har en skisse vi gjerne vil at dere skal følge.


et lite utdrag av kortet jeg har laget. 
Skissen finner dere ved å gå inn på bloggen til CMN

Her er litt mer informasjon om kortet jeg har laget:

Motivet er "Willow" fra Aruella Stamp og fargene jeg har brukt er:
Hud: E50-51-00-30-R02- E01
Øyne: B01-23
Lepper: R01-E93-R35
Hår: E31 -41 -40
Kjole/hatt: RV42 -R22-R35-E07-E09
Bånd i hatt: G24-YG63-BG96
Pyntebær: Atyou Spica- gold
Bakgrunn: E40

Jeg har falt fullstendig for endel av motivene til denne dama. Aruella Stamp- Nikka Burnette, dere finner ho på Etsy.
Og her er hele kortet , og min versjon av skissen.


Så stikk innom CMN og sjekk ut hva resten av jentene har laget og ikke minst, 
hiv dere med i utfordringa. Da er dere ett julekort nærmer til jul :-)
 

Ingen kommentarer: