tirsdag 30. april 2013

Ny utfordring hos Copic Marker Norge, og denne gangen er det konfirmasjon som gjelder. Jeg har ingen konfirmanter iår, men jeg har kjøpt et tøft guttestempel for ei stund siden og hadde lyst å lage ett kort med han. Så jeg benytta anledningen med denne utfordringen her.

Hei, motiver er fra Kort og Godt og fargelagt med:
Hud: E0000-000-00-RV42
Hår. E23
Bukse/jakke: BG01-B34
T-skjorte: V05-15
Sko: E41
Siden dette motivet er lite krevende å farge, skyggene er jo liksom der(jeg bare digger typen) 
fant jeg ut at jeg kunne jobbe litt mer med bakgrunnen. Jeg har laget den med moldingpasta og deretter brukt airbrushen for å få frem muren, og der har jeg brukt disse fargene:
N2-W3-E09-N6
 
Gjett om jeg hadde det gøy, jeg virkelig storkosa meg med dette kortet. 
Stikk innom bloggen til CMN og sjekk ut hva resten av team 1 har laget. Flott inspirasjon, det tror jeg at jeg kan garantere.

4 kommentarer:

Linda sa...

Så tøft konfirmantkort. Kjempestilig bakgrunn og mange tøffe detaljer.
Klem Linda :)

Kjersti sa...

Herlig kort Gunn, stilig motiv og bakgrunnen ble helt rå!
Ønsker deg ei fin mai-uke!
Klem fra kjersti:)

Strikkelene sa...

Råstilig kort Gunn! Stilig bruk av w-tape :D :D

Scrappellen sa...

fyy flate..dette likte jeg veldig godt, og den kule og tøffe bakgrunnen da..som passet så fint til motivet!!:)
Kjempeide!!
Klem, Ellen