tirsdag 7. august 2012

Mixed Media Canvas....

Jeg har laget dette mixed media canvas bilde til Hobbykunst - DT oppdrag. Er i grunnen første gang jeg har laget ett sånt bilde. Jeg må innrømme at jeg er sterkt inspirert av Finnabair ho er en fantastisk dame som lager utrolig mye lekkert.
Jeg ville bruke mesteparten av de tingene jeg har fått i DT kitene fra Hobbykunst. Nå sist fikk jeg Prima produkter, og tidligere har jeg fått disse herlige små klistermerkene av de gamle bilene. Så da fikk jeg lyst å lage noe maskulint.
Jeg storkosa meg med å kline sammen både gesso, maling, bilder, ting og tang. Hadde det kjempegøy og dette ble jo resultatet.


Sjekk bloggen til Hobbykunst, der finner dere mer av produktene jeg har brukt.

1 kommentar:

Kjersti sa...

Så utrolig lekkert Gunn, ser at du har kost deg med denne - så mange flotte detaljer:)
Klem fra Kjersti:)