fredag 8. mai 2009

This is Mikey

Jeg har funnet kjæresten til Maddison og han heter Mikey. Han er så så søt at han klarer seg helt fint alene. Jeg er så begeistret for disse digistemplene, jeg printer dem ut på 270 g kartong fra letraset, spesielt beregnet på tusjene og det fungerer perfekt til å fargelegge med tusjene siden blekket skal vær dye ink.


Here is Maddison`s boyfriend Mikey. He is so cute and he also has a life of his own. I love these digistamps. They are perfect to print on letraset 270g cardstock and colored with markers. I use promarkers or/and copics. You can also use Touch markers to color on this paper. It is some expensive, but for me it is worth the money.

I bought these digistamps from this place

2 kommentarer:

Desirée sa...

Æ sir bare, dæsken kor mye fint du har laga i det siste! :) Skikkelig flotte kort!

Så lurt å kjøpe sånne digistempler, han var jo fin da. Så det går altså helt fint å printe ut selv om blekket ikke er vannfast? Mitt er iallefall ikke det, men har vel kanksje ikke noe å si med Promarkerne.

Ha ei riktig god helg, Gunn! Synd vi ikke kune møtes sist i Alta!

Klem fra Desiree

Kirsten Aune sa...

Så mye lekkert du har laga i det siste, Gunn!! Og så herlige disse digistemplene var da!!
Du er så flink til å bruke farger!! Skulle ønske jeg også var det! Men dessverre har jeg litt lett for å ty til det som er "trygt"... ;)

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min! Setter utrolig stor pris på det, Gunn!

Ha en strålende dag!
Klem fra Kirsten