onsdag 14. januar 2009

Nytt kort / a new Card


her har jeg laget ett kort til kjærsten til min yngste sønn. Jeg har prøvd å lage ett enkelt kort. Dette var moro å lage.

Begge stemplene er fra Stamp-it. Jenta heter Jess og støvlettene heter The boots.
Papirene er fra et kit jeg har fått tidligere og jeg husker ikke hvor fra.
Har brukt word of window og punchet ut tagen som jeg har skrevet gratulere på.
Har også brukt nestabillites scalloped.
Martha Stewart sin lace punch til bord.
Motivene har jeg fargelagt med prismacolor fargeblyanter.

This card is for my youngest sons girlfriend, so fun to make.

Stamps: Jess and The Boots are from Stamp-it
Word of window punh for the text
Martha Stewart punh for the lace borders

2 kommentarer:

Yvonne Hagane sa...

Dette var virkelig flott, Gunn! Nydelig fargelagt, og så stilige stempler. Kan tenke meg at det er en som blir fornøyd, ja!
Klem, Yvonne.

Gry sa...

Så tøft Gunn - fresht og skikkelig jentete!