onsdag 26. november 2008

Noe nytt fra meg / Something new.

Jeg har laget diverse kort og en melkekartong som er fyllt med litt konfekt. Det er mitt første forsøk på melkekartong. Det var moro og kommer til å lage flere.


Jeg har også laget ett kort med ett stempel jeg fikk idag. Dette måtte jeg bare ha, da jeg så det i Bikuben sin nettbutikk. Jeg digger det.


I made this first one as part of an gift. This is my first try on this template and I really like it. I will make more, thats for sure.
On my card I used a stamp I got today. This was an MUST have for me. I fell in love with the stamp when I so it in Bikubens online store.

7 kommentarer:

Yvonne Hagane sa...

Det kortet var bare nydelig. Så stemningsfullt og vakkert!
Yvonne.

Hanne sa...

Veldig fint både melkekartonegen og kortet. Stempelmotivet med Elvis var bare så fint! Nydelige vinterfarger!

Bev sa...

WOW< fabulous work. I agree about the stamp - it's stunning and the card is fantastic!

hugs Bev x

Lenes stempelkrok sa...

Kjempeherlig melkekartong...sånn vil jeg også lage:-):-)

Kortet med Elvis var skikkelig flott...herlig fargebruk!!

Klem,Lene

Norunn sa...

Stilig!! Den melkekartongen var knallflott...og stempelmotivet på kortet under; råbra:D

Desirée sa...

Så flott begge to var! Har du brukt silhouette eller noe til den melkekartongen? Hadde vært moro å prøve seg på en slik en gang.

God advent til dæ!

Klem fra Desiree

Kirsten Aune sa...

Så herlig melkekartong, Gunn! Jeg har enda ikke fått prøvd meg på det..
Elvis-kortet ditt var også inmari flott!

Håper du koser deg i førjulstida.
Klem fra Kirsten