søndag 3. august 2008

Nå har jeg forandret utseende/ I`ve been changing my blog

Ja, da har jeg hatt en utrolig lang dag. Men den har vært veldig ok. Jeg er litt av en teknofrik innimellom og er litt hekta på data.
Jeg fant ut at jeg ville ha nytt utseende på siden og fant en mal som jeg likte. Fikk installert den på pc og lasta opp. Det gikk nå greit nok det, MEN.. man må ordne med linker og sideelementer manuelt igjen etterpå for å få det til å passe. Jeg har brukt mange timer på det og er rimelig fornøyd. Blir sikkert forandret underveis etter hvert som jeg ser hva som fungerer og ikke.
Innimellom dette har jeg laget bursdagskake med tilbehør, ønskemiddag som er lasagne med salat til yngstesønn som ble 19 år idag( 2. aug.) og bursdagskort. Han ble fornøyd og da var jo kvelden bra.

Today has been a fun day for me. As you can see I changed my blog, I like this design. But it took me forever to place the elements again. I am almost done I think. The rest I take as I go along in here.
I also made a chocolate cake I never done before, made my youngest son a dinner he wanted because it was his birhtday. He became 19 years old, and I made him this card. He was satisfied and that made me happy.
So I am thinking to go to bed, tomorrow is a new day with new possibilites.


Ingen kommentarer: