onsdag 4. juni 2008

Denne siden måtte jeg bare lage da jeg fikk mine vannfargekritt. Det er ikke blyanter, men fargekritt og de fungerer på samme måtte som akvarellblyanter. Synes fargene ble kjempeflotte og jeg er jo så glad i farger. Da jeg fant disse hjerteklistermerkene var de selvskrevne på denne siden. Denne siden blir jeg i godt humør av.
Jeg er så imponert over de som klarer å tegne og male ansikter, jeg måtte jo prøve dette jeg også. Nå er jeg i utgangspunktet ikke flink å tegne, men fant ut at jeg skulle seriøst prøve. Her har jeg klina med akvarellblyanter og kritt. Har også brukt gesso for å få skult det jeg først ikke var fornøyd med. Dette er virkelig en lag på lag tegning. Den er ikke perfekt, men helt ok til å være mitt første forsøk. Øvelse gjør mester og jeg har det skikkelig gøy mens jeg øver. Det er vel det viktigste for meg.


Ingen kommentarer: