mandag 14. april 2008

Favorittstempel


Da kommer neste utfordring til Art Journal- og det var favorittstempel. Denne ble ganske vanskelig for jeg kan ikke si at jeg har ett spesielt stempel. Det jeg har brukt mye av i det siste er faktisk et julestempel, men det ville jeg ikke bruke nå.


Men så kom jeg på at jeg har ett stempel jeg liker veldig godt og har brukt i en del sammenhenger. Dessuten kan det være ett symbol på hvor jeg er og hva jeg vil....


Jeg pleier å si at i min alder er jeg resirkulert tenåring.... og jeg vil stadig fremover i livet og oppdage nye ting og sider ved meg selv- dette gjør jeg med åpne øyne både på godt og vondt.

Det interesante og flotte er at stadig oftere tar jeg meg i at jeg nyter øyeblikkene og livet og kan se hvor priviligert jeg faktisk er.


Så dette er min side

1 kommentar:

Åshild sa...

Utrolig leken og herlig side, Gunn! Blir så glad av å se på det du lager, jeg :) Og gleder meg som en unge til å følge med på fortsettelsen...

Klem